ב ל ח י ש ה / גיא לוינסון


-
למרות שאת עשויה קורים קלים / את אוהבת להאזין ל / מוזיקת רוק כבד / ותוך כדי / להתלונן שזה בלתי נסבל / פעם הסברתְ לי שבכל תקליט כזה / יש שיר אחד שקט ונוגע / שבשבילו שווה לסבול / אֶת כל היתר:  / לחישה / בין / צעקות / - כמו האהבה שלנו.
-
חבריךְ היו תמיד לועגים לי / על כך שאני כותב שירים / אך / אַת היית אומרת / שהם צוחקים איתי ולא עלי / ומייד שוכבת איתי / כך שאולי בעצם / אַ ת / הסיבה שאני עדיין כותב שירים.
-
אני זוכר כיצד / היית נעלבת מכך / שאני ניגש לכתוב / באמצע שאני מדבר איתך / ולמרות שניסיתי / ל-הס-ביר לך / שאני לא כותב עליך / אלא אותך / היית  צ ו ע ק ת עלי / אני מצידי / בין צעקה ל / צעקה / הייתי אומר מילות הגנה / בלחישה.

(מתוך הספר-"סוגריים" ספר ביכורים- הוצאת אבן חושן.)

תגובה 1:

  1. השיר הזה לוחש שירה. האהבה מתנגנת במנעד רוטט וקצב נשימה רגיש ומכמיר לב.
    תודה לגיא ול"פועם". ~ רוחה שפירא

    השבמחק